19 Kasım 2012 Pazartesi

Android de bir başka yaa

     Evet sayın okuyucum şimdi yine karşındayım. Hergün yazamadığım için özür dilerim. Ama bil ki bu durumdan bende şikayetciyim. Zaman işte canım ne olacağını anlayamadan geçip gidiyor. Kıyamet alametlerinden midir nedir gerçekten zaman çok hızlı akıp gitmeye başladı değil mi? Sizde farketmişsinizdir bunu.

    Bilgisayarın başına bi oturuyorsunuz oda ne iki saat su gibi akıp geçmiş. Hele birde youtube'a girdiyseniz tamam. O sağ tarafta çıkan videolar yok mu insanı alıp nerelere götürüyor. O değilde nedir bu Songül karlı furyası anlamadım nedense hep o çıkıyor :) siz anladınız onu.

   Neyse arkadaşlar bugün ki ana konumuza dönelim :) Telefonum'un şarjı akşam 11'i zor çıkarır oldu eee Android bu sistem dosyaları ıvır zıvırlar çok birikiyor. Hep bu herşeyin beleş olması yüzünden. Maymun iştahı ile yükleyip kaldırdığımız programlar uygulamalar oyunlar hepsi illaki bir yerlerde bir izler bırakıyor. Her ne kadar bu durumdan şikayetçi olsam da gerçekten google'a minnettarım. Böylesine kurcalayabildiğim bir sistem ortaya koyduğu için.

    Bu sabah yani bundan 1 saat önce filan telefonuma rom atmaya gerek duydum. Eee bir romla ilk defa bu kadar uzun kullandım. Rom değiştirme sebeplerimin başında telefondan sıkılmam geliyordu. Bu arada bir hatırlatma telefonum android telefonlarının patlama yaşamasına neden olan galaksi S'dir :) bunu almak için neler çektim ahh ahh bir ben bilirim birde o zamanlar ki ev arkadaşlarım. Az kafalarını şişirmedim android galaksi android galaksi google off :) Neyse hadi romlara geri dönelim. Geçtiğimiz Nisan ayında galaksi S'im için Cyanogenmod 9 nightly Romlarından birisini yüklemiştim. Şuradan ulaşabilirsiniz(http://get.cm/get/3Dm) Bu romla ilk defa bu kadar uzun bir kullanım süresi elde ettim sıkılmadan. Çünkü öyle bişey ki istediğin yeri değiştirebiliyorsun telefonda. Bildirim ekranı renkleri menüleri geçişleri görünümleri işlemci hızını ram kullanımını daha neler neler. Bu rom beni baya oyaladı yani. Şimdi baktım cynogenmod ekibi android 4.1 tabanlı cm10 modlarını çıkarmış. Hemen stabil sürümünü indirdim ama kurarken hatalar aldım anladığım kadarı ile cm9 üzerine kuramıcam. Hemen sabah orijinal Galaksi S romu attım. Bir baktım amanın öyle özlemişim ki o sadeliği. cm10 atmaya kıyamadım. Biraz böyle stock romda kullanmaya devam edeceğim. Şu an kullandığım roma şuradan ulaşabilirsiniz.(http://hotfile.com/dl/140301534/be8872c/I9000XXJVU_I9000OXAJVU_OXA.rar.html)

    Ayrıca diğer romlar ve bir çok programlama için http://forum.androidturkiye.net adresini kullanabilirsiniz. Benim telefonu aldığım firmanın forumu. ve adamlar gerçekten güzel işler başarıyorlar. Daha fazla bilgi edinmek isterseniz lütfen bana mailimden veya facebook adresimden ulaşın. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.


   Android özgürlüğü ile iyi eğlenceler diler, bir sonraki yazı dizimizde görüşmeyi canı gönülden isterim.

1 yorum: